去年第一學期教樂理課的時候
班上一堆不知好歹的學生
都一副覺得"社區大學我就是來混的你能怎麼樣"的態度
不來上課, 遲到不交作業
我很認真的想要把樂理教好
希望他們以後換去別的University/College時能跟上進度
他們反而覺得我太嚴
甚至有學生在教師評鑑上面寫我:恐嚇把學生當掉的不當行為
讓我氣得不想好好教她們
而且看到以後有好幾天想到就火大
心中ooxx的不得了

剛剛想到這學期的評鑑還沒有看
抱著"大概又要被幹譙"的心情上去看看
兩門課只有兩個學生留言


Theory II學生寫:

Q: What is this instructor doing that helps you learn in his/her class?


A: encourages class participation and student led discussion\lessons.
She doesnt let us slack off. and Actually cares about our musical well being.

Q: Additional Comments:

A. She is an exceptional teacher who actually cares and pushes us.
Thank you for your understanding If my teacher agreed for me to learn in Fall 2010, I will enroll III theoretical side of my success. So I do not need to move to the University. Because I find myself a teacher that is suitable for difficult.

難搞的Theory IV學生寫:

she explains the subject matter very well.
She has many handouts and assignments that allow us to grasp the material.

我以為我眼睛花掉了

好吧, 我再認真一個學期好了...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小秋媽 的頭像
    小秋媽

    小秋的生活記事

    小秋媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()